رنگ سال جدید 2022 و نحوه ست کردن آن

شرکت پنتون در آستانه‌ی سال جدید میلادی رنگ سال 2022 را به جهان معرفی کرد. البته قبلا از رنگ‌های مناسب فصل بهار برای سال آینده رونمایی شده بود اما تا همین چند روز پیش هنوز کسی نمی‌دانست که شرکت پنتون کدام رنگ را به‌عنوان رنگ اصلی سال ۱۴۰۱ انتخاب خواهد کرد. شاید هم پنتون برای ما در سال جدید یک سورپرایز ویژه در نظر گرفته باشد. بنابراین اگر شما هم در این مورد کنجکاو شده‌اید یا دوست دارید از قبل برای سال جدید لباس‌های مد روز تهیه کنید،با ما در این مقاله (رنگ سال جدید 2022 و نحوه ست کردن آن)همراه باشید.
  • شرکت پنتون رنگ سال ۲۰۲۱ را اعلام کرد؛ ترکیبیبا این وجود، رنگ بنفش امسال بعد از مدت‌ها به شیوه‌ای خاص انتخاب شده و پنتون زمان زیادی را صرف آن کرده است. آن را طوری تعیین کرده‌اند تا خلاقیت را در افراد پرورش بدهد و در عین حال، یادآور حال خوب و احساس آرامش باشد. مدیر اجرایی شرکت پنتون در این زمینه می‌گوید:«دنیا در حال تغییر است و ما هم به رنگ‌های تازه‌ای نیاز داریم تا حس آرامش و اعتماد را در افراد زنده کند.»این رنگ خاص از طیف بنفش که با نام Very periy» معرفی‌شده، هم شاد و پویاست و هم خلاقانه و جذاب. همه‌ی این‌ها در کنار هم باعث شده تا رنگ سال جدید، جزو جذاب‌ترین انتخاب‌های شرکت پنتون به‌حساب بیاید. اما این تنها یک انتخاب ساده مثل هر سال نبوده است! چطور؟!
  • پیراهن چهارخانه و کبریتی با انواع طرح های مختلف 

  •  

    شرکت پنتون برای ساخت رنگ سال ۲۰۲۲ دست‌به‌کار می‌شود!

    بعد از بیست ‎‌و دو سال، این اولین‌بار است که پنتون اقدام به ساخت یک رنگ جدید برای عرضه به بازار کرده. پس بگذارید بگوییم که این واقعا یک رنگ جدید و خاص در دنیای مد و دکوراسیون به‌حساب می‌آید! هرچند که احتمالا شبیه آن را تابه‌حال زیاد دیده‌اید. اما چرا این ترکیب آن‌قدر خاص بوده که شرکت پنتون به خاطرش دست به ابداع زده است؟

    رنگ سال 2022 بنفش ترکیبی از آبی و قرمز

    هرکدام از رنگ‌ها از چند رنگ اصلی ترکیب می‌شوند. درعین‌حال هر رنگی نماد یک نوع رفتار در علم روانشناسی است. رنگ بنفش نیز از ترکیب آبی و قرمز ساخته شده است. رنگ آبی نمادی از وفاداری و پایداری است و در این میان رنگ قرمز نشان‌دهنده انرژی، هیجان و جنب‌وجوش است.

    ترکیب این دو رنگ در کنار هم یک آبی بنفش گرم و غیرمنتظره را می‌سازد و نشان‌دهنده نوآوری و شروعی دوباره است. بنابراین سال جدید حس تازگی جای غم و افسردگی‌های گذشته را می‌گیرد. درعین‌حال رنگ بنفش نمادی از خلاقیت و گسترش نفوذ فناوری‌های مجازی و مدرن در زندگی همه مردم است.

  • رنگ سال جدید 2022 و نحوه ست کردن آن

 

  • رنگ بنفش معرفی شده برای سال 2022 نمایشی از اعتماد به نفس بی‌دغدغه و کنجکاوی جذابی است که روح ما را زنده می‌کند و به ما کمک می‌کند تا چشم‌انداز جدیدی به دنیا و زندگی داشته باشیم. چشم‌اندازی که در آن می‌توان یک بازنویسی جدید از زندگی انجام داد و با رویکرد تازه‌ای سال جدید را آغاز کنیم.

    رنگ سال 2022 می‌تواند در تمامی جنبه‌های مختلف زندگی استفاده شود. از این رنگ جذاب در دکوراسیون داخلی، صنعت سرگرمی، مجموعه‌های هنری، مسافرتی، دنیای مد، مبلمان، گرافیک، طراحی سبک‌های مختلف بازی، فناوری و بسیاری موارد دیگر استفاده می‌شود.

  •  
    رنگ سال جدید 2022 و نحوه ست کردن آن
  • رنگ آبی بنفش رنگ سال 2022

    رنگ آبی بنفش سال 2022 که با نام Very Peri معرفی شده، دارای کد رنگی PANTONE ۱۷-۳۹۳۸  است و گزینه منحصر به فردی در استایل پوشش سال جدید به شما ارائه می‌دهد. در ادامه این نوشتار با روش‌های ست کردن رنگ آبی بنفش با سایر رنگ‌های مناسب آشنا می‌شویم.

    شما هم می‌توانید این رنگ جذاب را برای لباس و استایل خود در سال جدید انتخاب کنید و قدرت آن را در احساسات و عملکرد خود مشاهده کنید.

     

    رنگ سال 2022  و ست کردن آن با سایر رنگ‌هااگرچه تصمیم‌گیرنده نهایی در نوع ست کردن رنگ در لباس خود شما هستید؛ اما بهتر است رنگ‌هایی را انتخاب کنید که به زیبایی با هم هارمونی داشته باشند و نمای بهتری نشان دهند. رنگ بنفش به‌عنوان رنگ خلاقیت با ترکیب دو رنگ آبی و بنفش به دست آمده است و طرفداران زیادی را راضی نگه می‌دارد.

    علاوه بر آن حس آرامش و انرژی را به‌صورت همزمان به شما ارائه می‌دهد. استفاده ز رنگ‌های آبی و قرمز در ساخت این رنگ موجب شده تا شادابی و پویایی را به‌طور همزمان داشته باشد

     

    موسسه پنتون علاوه بر ارائه رنگ سال 2022، برای ست کردن رنگ آبی بنفش با سایر رنگ‌ها، گزینه‌های جالبی را پیشنهاد داده است. به عبارت بهتر رنگ‌هایی که به‌عنوان رنگ مکمل شناخته می‌شوند، توسط این موسسه معرفی شده تا ست کردن آن برای شما راحت‌تر باشد و جلوه زیباتری از استایل لباس خود داشته باشید. رنگ‌هایی که برای ست کردن با رنگ بنفش آبی مناسب هستند شامل:

     

    سفید

    رنگ سفید همیشه با هر رنگی قابل استفاده است. تفاوتی نمی‌کند که شما بخواهید از این رنگ در دکوراسیون خانه استفاده کنید  و یا اینکه آن را با رنگ آبی بنفش و یا هر رنگ دیگری ست کنید. به‌ هر حال سفید همیشه همراه شما است و به‌عنوان رنگی خنثی در سکوت کامل حرف‌های زیادی برای بهبود استایل لباس شما دارد.

    برای استفاده از این رنگ می‌توانید انتخاب‌های متعددی را در نظر بگیرید. به‌طور مثال اگر یک مانتو اسپرت با رنگ آبی بنفش سال دارید، آن را با یک کتانی سفید رنگ  و ساده همراه کنید. همچنین یک شال سفید رنگ می‌تواند تکمیل کننده این استایل اسپرت و ساده باشد.

  •  
    رنگ سال جدید 2022 و نحوه ست کردن آن

    رنگ سال جدید 2022 و نحوه ست کردن آن با صورتی کمرنگ

    شاید تصور کنید که برای انتخاب استایلی جذاب باید رنگ‌هایی کاملا متضاد با رنگ آبی بنفش انتخاب کنید؛ درحالی‌که این‌طور نیست. اگر قصد دارید مانتویی بنفش بدوزید، می‌توانید برای تکمیل آن رنگ صورتی کمرنگ را در سایر لباس‌ها و اکسسوری‌های خود استفاده کنید. به‌طور مثال یک روسری زیبا با طرح‌های کم و رنگ زمینه صورتی ملایم، گزینه جذابی برای هماهنگ کردن آن با رنگ سال 2022 است.

     

  • رنگ سال جدید 2022 و نحوه ست کردن آن

    رنگ سال جدید 2022 و طیف رنگی سبز

    خوشبختانه رنگ سبز در طیف‌های مختلف خود، گزینه مناسبی برای ست کردن با رنگ آبی بنفش است. اگر قصد دارید یک لباس بهاری شاد برای خودتان بدوزید، فقط به رنگ بنفش محدود نشوید. کمی خلاقیت را چاشنی خیاطی کنید و از پارچه‌های دیگری در رنگ سبز کمرنگ تا پررنگ استفاده کنید. درعین‌حال اگر قصد دارید یک مانتو مجلسی و یا اسپرت بدوزید، می‌توانید پارچه اصلی را در رنگ بنفش و خرجکار آن را از رنگ سبز انتخاب کنید.

  • رنگ سال جدید 2022 و نحوه ست کردن آن
  •  

    علاوه بر رنگ‌های ذکر شده، گزینه‌های متعددی پیش روی شما قرار دارند که می‌تواند در کنار رنگ بنفش زیبا و خاص باشند. به‌هرحال دست شما باز است و فقط کافی است کمی خلاقیت را چاشتی هنر خیاطی و سلیقه خودتان کنید. مطمئن باشید که نتیجه کار زیبا خواهد شد و از آن خوشحال می‌شوید.

     

    برای دیدن محصولات کلیک کنید.

  • پیراهن با طرح چهارخانه و تارتان یکی از محبوب  ترین استایل ها برای اقایان و حتی اکثر خانم ها میباشد. که از سال 1995 به طور رایج در بین مردم اروپا و در چند سال اخیر به شدت در خاورمیانه ترند شد. برای دیدن طرح ها و خرید انواع پیراهن مردانه چهارخانه و پیراهن پشمی تارتان کلیک کنید.

    برای دیدن پیج اینستاگرام ما کلیک کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.